13 April 2009

mykad aku macam sengal

Aku rakyat malaysia.

Setelah lama menjadi pendatang, kini aku dah ada mykad. lolx! dah, dah, dah.. wawan tak dibenarkan komen untuk entri kali ini. kerja kau nak bahan je nanti. hari ini, aku kerja separuh hari, nak ambil mykad yang dah berbulan awek-awek dekat jabatan pendaftaran tu tengok.

Mykad aku sebelum ini telah dijahanamkan oleh adik aku. sebab itu aku pergi buat mykad baru. masa aku dari opis nak ke sana, aku jumpa skuad era avanza kat depan jusco wangsa maju. entah apa dia mengarut kat situ pun aku tak tau. yang aku tau aku tengah lapar gila. dah pukul 2, tak makan apa-apa lagi. "cerita ini tak ada kena mengena, saja buat entri panjang sikit"

berbalik pada topik, gambar dekat mykad aku memang macam sengal. rambut tak boleh bla. ini semua sebab mak cik kaunter tu la suruh betulkan rambut aku masa memula nak ambil gambar. kalau tak dah macam rain dah. haha.. apa!? mana gambar mykad tu!? setelah aku pikir masak-masak (dah hangus kot) aku ambil keputusan untuk tak letak dekat sini. perghh.. memang macam sengal ubi. entri hari ini sampai sini saja.

kalau ada gambar mungkin entri ini panjang dia 6-7 muka surat tapi sayang entri ini telah ditapis. haha..

13 comments:

  1. breamster bukan wawanApril 13, 2009 at 8:44 PM

    tolong jangan salahkan adek.
    apa citer 1 tera ko tu.bila nak post kat seksyen 7.aku nk test power sket.hehehe

    ReplyDelete
  2. @3904981128229186938.0
    lolx! nama tak boleh bla.

    sampai hari ini aku tak letak apa-apa lagi. asal, kau nak rasmi cerita kau kat dalam tu dulu ke.

    ReplyDelete
  3. apsal comment skang dah jadi pop up.

    x cun

    x cun.

    ReplyDelete
  4. @8681221123872422318.0
    huh? mana ada pop up O.o

    ReplyDelete
  5. semalam aku guna pop up.

    skang dah okay balik @>@

    ReplyDelete
  6. Masih tunggu bila MyKad nak berkualiti. Gambar fade aja.

    ReplyDelete
  7. @3289371423989279061.0
    kira ok la tu, daripada visa jepun. gambar macam orang cina mati. haha..

    ReplyDelete
  8. laa...ko patut letak gambar tu ..
    baru org bleh tgk .. kot2 mcm rambut Hafiz AF7 ker

    muahahaha

    ReplyDelete
  9. @3127875757120168119.0
    Hafiz AF7 yang mana!? jap,jap... tanya pak cik google jap. Oh yang tu rupanya. wakaka

    member-member aku kata macam goku kat dalam dragonball evolution tu. muahaha.. nak pilih yang stylo juga.

    ReplyDelete
  10. ko bukan orang indon ker..hehehe

    ReplyDelete
  11. @1208666324404902178.0
    Eh! rupe aku ada macam ariel peterpan ke. hehe..

    ReplyDelete
  12. aku nye ic pun tunggu masa nak hancus,,

    smenarnye makcik tu jeles nengok kehenseman ko,,
    sebab tu suroh ubah stail rambut,,
    kn kn kn

    ReplyDelete
  13. @715208927141662267.0
    haha.. betul-betul. tak pun dia takut nanti orang konpius tu ic aku ke rain ni. lalala~

    ReplyDelete